Šplech.

2. mája 2012, rhneopositive, Nezaradené

 

Zobudilo ma bolestivé pípanie mobilu, ktorému dochádzala energia, je mi na grc. Ryba na mňa púli svoje hnusné oči a mne sa chce zvracať. To je ráno, od určitého obdobia je to každý deň, je mi na grc. Čím to zaženiem…. . Idem behať. Pomáha to, som mocnejší, som Herkules. Nebojím sa Bohov. Je mi lepšie, s vyčistenou hlavou nastupujem do smradlavého výťahu. Smradlavý život, preto som sa kurva zjavil. Je to tu strašne na-piču, mám chuť vôbec písať krásne, keď môj život je veľké hovno? Ako sa človek musí vedieť premáhať, keď dokáže tak krásne písať o živote. Je mi na- piču. Grcám zo všetkého a život je sprostý. Áno, aj ten čo si myslí, že sa má dobre – je v skutočnosti iba osprostelý sprostosťou (dekadentné ach tak dekadentné). Byť tak Rybou, chcel by som skončiť na pekáči. Byť tak človekom ….. . Prečo ma všetci iba jebú. Ako je to možné, že sú s týmto spokojní? Kurva budíček. Zasa tá hnusná ryba, zákazník volá, „pičo!“- sadám do auta a mám radosť,,,, zmena pre mňa. Nie zmena pre všetkých, žiaľ iba pre mňa, načo mi to je samému – kurva jebe Vám ľudia? Načo mi to je samému??? Je to v piči, nejaký kokot sťahuje peniaze na svoj účet. Načo mu ich je toľko? Čo zamýšľa? Čo má v hlave ten kretén (každý psychológ musí potvrdiť túto diagnózu, nakoľko ja som promovaný filozof, a ja viem čo hovorím – vychádzam zo psycho-fyzikálnych štúdii na Cambridge! ), keď zhŕňa všetky peniaze?! PREČO????! Niekto asi chce kúpiť zem na zemeguli a prenajímať? Namiesto štátu, bude vlastníkom kapitálovo silnejší jedinec. A čo potom? – Nech mi platia všetci- ??? A ja si poviem koľko! No nezabiješ ho??? Ako vlastne vznikla druhá svetová vojna? Nenasypali niečo nemeckému národu do vody? V podstate áno – skrz propagandu im nasypali chemickú zlúčeninu do hlavy. Len jedno – jediná správna propaganda, ktorá by mala byť povolená je: matematika, fyzika, chémia a ich filozofia. Som späť a zasa tá ryba. Asi ju zabijem, keby tu nebolo to hrubé sklo. Ak dokázala urobiť propaganda v 1938 -om 2. Svetovú vojnu, čo robí dnes?!!!! Stres je z maďarska. Stres je . Stres nebol.