Kreténi

24. augusta 2011, rhneopositive, Etika

Akoby vypúšťali niečo do vzduchu. Kam sa pozrieš samí kretén. Nepotrebujú zajtrajšok, stačí im teraz. Teraz, práve, hneď, okamžite… .Obklopujú nás, riadia nás, smejú sa na nás z obrazovky. Nezaujíma ich ten z koho kože majú rohožku či nové okuliare značky Dolce and Gabana za to že v Peugeote robí dobrú personálnu politiku. Za darčeky robia otrokov. Kretén- človek postihnutý kreténizmom. Človek na úrovni dieťaťa. Uvrešťané neschopné. Dnes som dostal obsielku z poisťovne. Je fakt, mám tam dlhy, chcem ich splatiť, veď nechcem aby inému chýbalo. Avšak pri podrobnejšom skúmaní zisťujem, že si poisťovňa nárokuje o 100% viac ako jej náleží, tak dokladujem svoje platby, a odnášam ich na pobočku VšZP osobne aby mi urobili nový opravený výmer, ktorý môžem zaplatiť. Po dvoch týždňoch sa mi dostala do rúk zásielka že mám zaplatiť opäť aj už zaplatené. Jednoducho nejaký kretén, ktorému je jedno, že niekoho okradne ma chce okradnúť. Dokedy budú takýto kreténi po úradoch? Dokedy si budeme platiť dane na úradnícke myši, ktoré sa chovajú ako potkany? Viva la Evolución!!! Verím, že evolúcia nás tejto pakáže zbaví, ľudí namydlených mydlom nedotknuteľnosti. Klzkých ako had a jedovatých ako muchotrávka skrývajúcich sa vo vládnych budovách a tvoriacich zákony, ktoré likvidujú slušnosť a prosperitu. Žiadna revolúcia nebude tak úspešná ako evolúcia sama. Ale niekedy je potrebná revolúcia k evolučnému poskoku.