Paranoja, alebo keď mi chýba žltočierna.

9. novembra 2010, rhneopositive, Filozofia

Post post moderná doba. Informácie zdobia vládcu – živočícha. Vieme o sebe viac, kto sme, vieme o sebe. Vieme ….. .

T-mobile mi poskytol žlto-čiernu zmluvu, zmluvu na rozmluvu. Na rozmluvu so svetom. Zmluva bola daná jasne, za 9€ 250 minút skladaj básne. Kde ja robím tímto tržbu? Každý mesiac 50 padlo, kde ja takto robím žrádlo pre nenasýtenu šelmu čo nahlave fialovú helmu nosí a drtí kosti ľudí k smrti. K smrti prácou k vyhynutiu. Šelma tíško načúva v noci plány spriada. Ako zrobiť mamuta, ako vyzvať hada. 9e za zbo .

T-mobile ma má prečítanéhio a tak vie, že mesačne prevolám ďaleko viac za hranicu 250 minút, čo spôsobí že sa nažerú z poplatkov ďaleko presahujúcich sumu 0,90 SK za minútu do všetkých sietí. Pekne, pomaličky – ro-zu-mne, obzriem to a dám aj vám vedieť ak náhodou, koho si takto pred vianocami dám, za sprostredkovateľa mojích dát a načúvača mojich životných intimít. Uvedomujete si silu informácií? Kto vie ako sú chránené pred zneužitím v centrách komunikácie. Predsa len… nevlastnia to nami kontrolované organizácie, ale v podstate určitý ľudia, takéto informácie zo zariadenia, ktoré so sebó človek nosí aj na záchod sú prepáčte mi túto smelosť NEZAPLATITEĽNÉ. Z takýchto info, sa človek môže rozhodnúť pre spôsob prístupu k danému jednotlivcovi, pomocou jednoduchých programov. V prípade takéhoto zneužitia určite hrozia tresty, ale sú tieto tresty dostačujúce? JE tento zákon aj praktizovaný? AK má niekto prístup k informáciam z telieska mojej komunikácie chcem vedieť kto to je a s kým sa stýka taktiež. V podstate by tí ľudia mali byť neustále pod nejakým prístupom, napríklad na internete, kde by som mohol sledovať presne ako koná. Spravodlivosť. Dá sa uskutočniť spravodlivosť? Som presvesdčený z posledných informácii (povšimnime si silu informácie napríklad pri evolúcii ľudstva a prírody vôbec /osa – žltočierna informácia o ….    schody(nebezpečné výstupky, označujú sa žltočierno) – žltočierna informácia o nebezpečí = ktorá informácia bola skôr/. Myslím, že najspravodlivejšie by bolo, aby sme k určitým informáciam prenášaných mobilmi z formálnej stránky mali rovnaký prístup ako má prístup napríklad t-mobile  a neskôr aj polícia a podobne tak, aby sme presne mohli aj my všetci počuť o čom je inkriminovaná nahrávka ktorej súkromie narušil už aj niekto iný. Znie to hrozne, ale je to ďašia nasledovná – ý evolúcia. Teda jednoducho ak uvidíme otvorenú informačnú bunku /táto bude orámovaná žltočierno ak ju otvorí napríklad polícia), môžeme sa do nej naniesť aj my, ak máme o danú informačnú bunku záujem (povinnosť otvorenných infobuniek nesú štátne úrady ako i informačné akýchkoľvek štátnych aktivít). Tým získame všetci absolútnu kontrolu nad všetkými informáciami ohľadne samého seba, vieme presne čo kto o nás počul. Ale zároveň to vytvorí nový moment sebakontroly, ktorý stanovuje presnejšie pravidlá… . Ono tí „neviem aký ľudia“ hovoria niečo o tom, že niekto chce načipovať ľudí, ale pravdou je, že ľudia sú už asi desaťročie načipovaný skoro všetci. Mikrofón na pkz (prenosnom komunikačnom zariadení) sa dá odpočúvať v prípade zapojenia do energetického zdroja na dostatočnú vzdialenosť nato aby počuli ako dýchate keď spíte. A to ma privádza k ďalšej myšlienke, včera som si kúpil vankúš, nechcem naň nadávať, nakoľko je mojím vankúšom iba krátky čas, ale kurňa niečo tomu chýbalo. No mám holku s alergiou tak nemôžem perie- tak to je fakt obeta ;), snáď si ho vyležím ku krajším snom. No paranoja nie je špatný. Mimochodom pamätáte, VB bola žltočierna :))) !!! Ja nekecám iba sa občas niečo nové o sebe dozviem.