Založ si blog

Mal som krásny sen. Aký? Nepoviem, nemusíte čítať, no ja musím písať.

Predvčerom, už dlho sa mi to nestalo, že pekne sa mi sníva, bol tak krásny ten môj sen. Nič konkrétne vám však z neho nepoviem, prepáčte je to môj blog a je to môj sen, keď uvidím toto, naň si spomeniem. Je úžasné mať krásne sny, a myslím si, že zaň vďačím aj vám. Nesníval som už asi 5 rokov, je tak fajn zobudiť sa po krásnom sne, ste plný krásnej chémie, odpočinutý, že len vyskočíte a s nadváhou zabehnete 6 kilometrov, stalo sa mi to tak…. . 🙂 Keby tak ten pocit snový mal som radšej zobudený. Viem že to ide, mať tak krásny pocit aj v reálnom živote, už som ho párkrat mal, napríklad keď som trénoval a postúpil do Play off, ide mať také pocity každý deň. Niektorí tvrdia, že bez nepríjemných pocitov, neboli by príjemné. Myslím si, že sa mýlia, myslím si, že celý život ak sa budem cítiť príjemne, prežijem šťastný život. Aspoň na jeho konci keby to tak šlo. Nie pomocou drog zblbnúť zmysli, ale tak – jednoducho obyčajným životom dosiahnuť zmysluplnosť, ktorá nás bude robiť šťastných. Zmysluplné konanie, nie také, ktoré obohacuje moje ja na úkor nemôjho ja, nie také (práve som si spomenul na poľovníka, ktorého prekvapil medveď, náboj sa mu zasekol v puške, a medveď ho pohrýzol a odišiel preč – a ten poľovník bol prekvapený životom o ktorom sa mýlil – bolo to na ňom vidieť, akoby mu ten medveď chcel niečo povedať – „dosť už – nie som šťastný aj kvôli tebe!“ – tak som to z toho poľovníka cítil.) ktoré síce mne pomáha, no ďalším ubližuje. Dráb síce sa má dobre, no pod jeho rukami plačú mnohé oči. To nie je ten pravý pocit šťastia. Ten sen…. . Ten sen bol tak úžasný, že zomrieť v ňom musí byť šťastím. Prečo sú zle sny ak sa mozog môže sám sebou obšťastniť. Veď to je taký odpočinok mať krásny sen. Prečo mozog nedovolí mi, mať takéto sny každú noc? Je to zvláštne, ale podvedomie hrá v noci svoju vlastnú hru. Nezávislú na chcení, ale zdá sa mi, že závislú na potrebách o ktorých vie iba podvedomie. Ďakujem za krásnu chvíľku hlava, ďakujem za zjavenie krásnych spomienok vsadených do krásnych situácií. Život je krásny aj pre takéto neskutočné chvíle. Užívajme si ho, nenechajme si ho znechutiť, povedzme znechucovaniu dosť. Je pravdou, že keď je víťaz, musí byť aj porazený, nech teda víťazom je radosť a porazenou nech je zloba.

Čo na začiatok

08.04.2021

V krátkosti: Sme krajina prameňov vody, je to dané kopcovitým terénom, kedy kopec funguje ako nádrž vody,… predstavivosť špongia, kedy h20 sa najľahšou cestou skrze šutre a hliunu dostáva do najnižšieho možného bodu, odfkiaľ je vytesňované nejakou tou kombináciou podložia a gravitácie…. atď… bla bla bla… kecy ,nuda chrapeme a na konci nechapeme. [...]

Energia sputniku.

08.04.2021

Tak ako Rusko, ani Ruská duša nie je nekonečne veľká. Spomínam si, ako som niekde čítal, že Rusko odmietlo zlikvidovať všetko Germánske, aj keď mu to myslím nejaká z víťazných mocností navrhovala , v 1945-om. Zapamäl som si to preto, lebo to bolo pre mňa nepochopiteľné, že národ, ktorý tak trpel, dokázal tak hlboko odpustiť, aj keď stačilo povedať „DA“ [...]

Je mi na grc, chcem grcať verejne. Admin toto maže!

23.09.2012

Chcem zo seba vygrcať všetko to, z čoho mi je na grc. Chcem grcať na verejnosti. Nechcem grcať sám. Bojím sa, že budem grcať sám. Môžem grcať v sobotu, alebo nedeľu. No potrebujem podporu, že by som vedel, že nemám šialenú myseľ. Chcem grcať nezamestnanosť. Chcem grcať korupciu. Chcem grcať vraždenie. Chcem grcať nespravodlivosť. Chcem grcať politiku. Chcem grcať [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 91035x
Priemerná čítanosť článkov: 1979x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy