Založ si blog

Sused kat

Na našej ulici chýbalo zlo, akoby všetko končilo v jeho rukách. Vždy keď prešla po našej ulici t-603, bolo zničené nejaké zlo. Zlo sa bálo nášho suseda. Sused však bol iba človek, raz kvôli nemu- dokonca meškal hodinu vlak, to bol môj sused kat, čo museli ho dvaja do vagónu nakladať. A ďalšie zlo skončilo, i keď bolo na vlásku, sused prepil päťstovku. V jeho rukách končilo zlo, no žiť vie iba na našej ulici. Tvrdí, že jedine tam za nim nemôže mŕtve zlo. Mám rád svoju ulicu.

Čo na začiatok

08.04.2021

V krátkosti: Sme krajina prameňov vody, je to dané kopcovitým terénom, kedy kopec funguje ako nádrž vody,… predstavivosť špongia, kedy h20 sa najľahšou cestou skrze šutre a hliunu dostáva do najnižšieho možného bodu, odfkiaľ je vytesňované nejakou tou kombináciou podložia a gravitácie…. atď… bla bla bla… kecy ,nuda chrapeme a na konci nechapeme. [...]

Energia sputniku.

08.04.2021

Tak ako Rusko, ani Ruská duša nie je nekonečne veľká. Spomínam si, ako som niekde čítal, že Rusko odmietlo zlikvidovať všetko Germánske, aj keď mu to myslím nejaká z víťazných mocností navrhovala , v 1945-om. Zapamäl som si to preto, lebo to bolo pre mňa nepochopiteľné, že národ, ktorý tak trpel, dokázal tak hlboko odpustiť, aj keď stačilo povedať „DA“ [...]

Je mi na grc, chcem grcať verejne. Admin toto maže!

23.09.2012

Chcem zo seba vygrcať všetko to, z čoho mi je na grc. Chcem grcať na verejnosti. Nechcem grcať sám. Bojím sa, že budem grcať sám. Môžem grcať v sobotu, alebo nedeľu. No potrebujem podporu, že by som vedel, že nemám šialenú myseľ. Chcem grcať nezamestnanosť. Chcem grcať korupciu. Chcem grcať vraždenie. Chcem grcať nespravodlivosť. Chcem grcať politiku. Chcem grcať [...]

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 90985x
Priemerná čítanosť článkov: 1978x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy