Založ si blog

Blázni

Je jeden blázon, čo mi stále píše bláznivé emaily, že Laco, no tak milý Laco z emailu: Používateľ Ladislav Serenča ( l.serenca@gmail.com ) Vám poslal nasledovnú správu

— Začiatok správy ——————

Ja ti dám peňáze ty smrade skurvený. Povedz tej kurve čo ťa vyvrhla s piče nech sa zato hanbí. vyvrhnúť také teľa ako si ty to je sila. Skap!

prípadne : Používateľ Lukáš Bačkády ( backady@gmail.com ) Vám poslal nasledovnú správu

— Začiatok správy ——————

Ja ti tiež preidám ako kolega Laco. Si naozaj skurvysyn ako mi o tebe povedal Laco. Teba nemohla porodiť žena ale iba kurva niekde na ulici. Také tupelo ako ty nepatrí na tento svet. neprajem ti ale nič zlé ale daj už Lacovi pokoj! Rozumieš ty skurvysyn?

 

Čo s nimi? Je dobré, že takéto niečo má prístup ku internetu, musíme vidieť, že tá hniloba tu stále je. Mojimi rukami keby mohli prejsť, radoval by som sa.

Keď už nadávajú, mohli aspoň dať pozor na pravopis, aby to nebolo také okaté, tie ich vyšinuté mysle.

Ale skôr si myslím, že je to jeden a ten istý rýpal, všakže Ollmo? Ollmo ale veď to ty píšeš.

Čo na začiatok

08.04.2021

V krátkosti: Sme krajina prameňov vody, je to dané kopcovitým terénom, kedy kopec funguje ako nádrž vody,… predstavivosť špongia, kedy h20 sa najľahšou cestou skrze šutre a hliunu dostáva do najnižšieho možného bodu, odfkiaľ je vytesňované nejakou tou kombináciou podložia a gravitácie…. atď… bla bla bla… kecy ,nuda chrapeme a na konci nechapeme. [...]

Energia sputniku.

08.04.2021

Tak ako Rusko, ani Ruská duša nie je nekonečne veľká. Spomínam si, ako som niekde čítal, že Rusko odmietlo zlikvidovať všetko Germánske, aj keď mu to myslím nejaká z víťazných mocností navrhovala , v 1945-om. Zapamäl som si to preto, lebo to bolo pre mňa nepochopiteľné, že národ, ktorý tak trpel, dokázal tak hlboko odpustiť, aj keď stačilo povedať „DA“ [...]

Je mi na grc, chcem grcať verejne. Admin toto maže!

23.09.2012

Chcem zo seba vygrcať všetko to, z čoho mi je na grc. Chcem grcať na verejnosti. Nechcem grcať sám. Bojím sa, že budem grcať sám. Môžem grcať v sobotu, alebo nedeľu. No potrebujem podporu, že by som vedel, že nemám šialenú myseľ. Chcem grcať nezamestnanosť. Chcem grcať korupciu. Chcem grcať vraždenie. Chcem grcať nespravodlivosť. Chcem grcať politiku. Chcem grcať [...]

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 91052x
Priemerná čítanosť článkov: 1979x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy