Založ si blog

Peňáze.

Ó peňáze, peňáze, ó peňáze peňáze,

ó peňáze, peňáze, ó peňáze peňáze.

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ.

Každý si svoj trezor kúpy, na peňáze, veď nie je hlúpy.

Každý milión ku miliónu, ako cirkev k ovečkám,

dostať sa tak k peniažkam, tooo byy som chcel.

 

Nech žije ten čo vymyslel,cirkevný ekonomický nezmyel.

Keď je ľudí príliš veľa, zahrá sa on na anjela, na anjela smrti.

Všetci budeme v riti.

ÓÓÓÓÓÓÓÓ koľko núl. ÓÓÓÓ koľko gúľ.

Nech žiarivo nám slnko… .

Každý pozná vlastnú odpoveď.

Prečo sa jej bojíš?

Veď len hlúpo sporíš, nikdy nemáš dosť!

Ešte, že je  v meste peklo.

V pekle vidia mnohí svetlo.

Majú svoju odpoveď.

A ja len, nech ma nič trápy.
Ja spočítam všetky straty.

A nech Vám pomáha Boh.
Zapálim pod Vami stoh.

Čo na začiatok

08.04.2021

V krátkosti: Sme krajina prameňov vody, je to dané kopcovitým terénom, kedy kopec funguje ako nádrž vody,… predstavivosť špongia, kedy h20 sa najľahšou cestou skrze šutre a hliunu dostáva do najnižšieho možného bodu, odfkiaľ je vytesňované nejakou tou kombináciou podložia a gravitácie…. atď… bla bla bla… kecy ,nuda chrapeme a na konci nechapeme. [...]

Energia sputniku.

08.04.2021

Tak ako Rusko, ani Ruská duša nie je nekonečne veľká. Spomínam si, ako som niekde čítal, že Rusko odmietlo zlikvidovať všetko Germánske, aj keď mu to myslím nejaká z víťazných mocností navrhovala , v 1945-om. Zapamäl som si to preto, lebo to bolo pre mňa nepochopiteľné, že národ, ktorý tak trpel, dokázal tak hlboko odpustiť, aj keď stačilo povedať „DA“ [...]

Je mi na grc, chcem grcať verejne. Admin toto maže!

23.09.2012

Chcem zo seba vygrcať všetko to, z čoho mi je na grc. Chcem grcať na verejnosti. Nechcem grcať sám. Bojím sa, že budem grcať sám. Môžem grcať v sobotu, alebo nedeľu. No potrebujem podporu, že by som vedel, že nemám šialenú myseľ. Chcem grcať nezamestnanosť. Chcem grcať korupciu. Chcem grcať vraždenie. Chcem grcať nespravodlivosť. Chcem grcať politiku. Chcem grcať [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 90955x
Priemerná čítanosť článkov: 1977x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy