Založ si blog

Ahoj

Skočiť rybičku do vlažnej vody a schladiť svoje telo, to by som chcel. No musím vedieť plávať, tak to by som chcel. Takže ja neplavec aspoň niečo chladného nablogujem. Je možné myslieť v tomto horku s chladnou hlavou? Skúsim. Už mám za sebou veľa rokov života, skoro 40 a nezdá sa mi, že by som zostarol,okolie sa mi zdá stále také isté, nič nijako šokujúco nenapreduje. Asi v roku 1985 sme sa rozprávali v škole o tom, aké to bude perfektné v roku 2000, že možno budeme ovládať počasie tak, aby roľníci mali úrodu a turisti pekné počasie. Boli sme vedení k tomu, že pracovať budú roboty a my budeme kontrolovať ich funkčnosť. Vychovávali nás k rešpektovaniu a úcte k starším a opovrhovaniu nadbytkom. Učili nás plávať, no mňa to nenaučili. V takomto období som nastupoval na autobus ROH a vydal som sa spolu s novými kamarátmi, do nejakého letného pionierského tábora, a moji rodičia zatiaľ pracovali, nemuseli sa starať o to, kam so mnou a mojou sestrou na čas letných prázdnin. Detstvo bolo fajn, moc sme toho nemali, ale mali sme všetko. Slovíčko „nepožičam“ bolo nám cudzie, keď mal sused bicykel, vedel som, že sa budem môcť apoň pár minút povoziť, stačilo mi to. Mal som hokejku a hokejbal sa hral aj v lete. Vždy nás bolo všade plno a dokázali sme komunikovať bez zábran. Prázdniny boli vždy naplno prázdninami. Hm leto.

Čo na začiatok

08.04.2021

V krátkosti: Sme krajina prameňov vody, je to dané kopcovitým terénom, kedy kopec funguje ako nádrž vody,… predstavivosť špongia, kedy h20 sa najľahšou cestou skrze šutre a hliunu dostáva do najnižšieho možného bodu, odfkiaľ je vytesňované nejakou tou kombináciou podložia a gravitácie…. atď… bla bla bla… kecy ,nuda chrapeme a na konci nechapeme. [...]

Energia sputniku.

08.04.2021

Tak ako Rusko, ani Ruská duša nie je nekonečne veľká. Spomínam si, ako som niekde čítal, že Rusko odmietlo zlikvidovať všetko Germánske, aj keď mu to myslím nejaká z víťazných mocností navrhovala , v 1945-om. Zapamäl som si to preto, lebo to bolo pre mňa nepochopiteľné, že národ, ktorý tak trpel, dokázal tak hlboko odpustiť, aj keď stačilo povedať „DA“ [...]

Je mi na grc, chcem grcať verejne. Admin toto maže!

23.09.2012

Chcem zo seba vygrcať všetko to, z čoho mi je na grc. Chcem grcať na verejnosti. Nechcem grcať sám. Bojím sa, že budem grcať sám. Môžem grcať v sobotu, alebo nedeľu. No potrebujem podporu, že by som vedel, že nemám šialenú myseľ. Chcem grcať nezamestnanosť. Chcem grcať korupciu. Chcem grcať vraždenie. Chcem grcať nespravodlivosť. Chcem grcať politiku. Chcem grcať [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 46
Celková čítanosť: 90825x
Priemerná čítanosť článkov: 1974x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy